TO BE POST...

TO BE POST...


All My Valued Followers....Meh Follow Ramai2...


KOLAGEN MENTAH/ IBU COLLAGEN/ SEA BIRD NEST/ RUMPAI LAUT



KOLAGEN MENTAH/ IBU COLLAGEN/ SEA BIRD NEST/ RUMPAI LAUT

KOLAGEN MENTAH/ IBU COLLAGEN/ SEA BIRD NEST/ RUMPAI LAUT 


Ok, sekarang ni ramai yang sibuk bercerita tentang “ pure marine collagen” atau orang panggil “kolagen rumpai laut”. Actually benda ni memang pun rumpai laut.. tapi kaya dengan kolagen.. So naz pun teruja la nak try benda ni… pada naz memang ada kesannya la seperti testimoni yang ada kt mana2 website…apa yg naz perasan..pori2 muka kita mengecil , kulit terasa halus dan lembut…tu pada naz la…so pada saper2 yg tengah dok cari apa tu kolagen yg naz maksudkan ni…bacalah hasil pencarian maklumat naz ttg kolagen rumpai laut seperti dibawah ni…hehe..


  
Ni adalah rumpai laut yg mentah (dh dikeringkan)



yang ni pulak selepas direndam 3-4 jam yer..ala2 macam jeli..

SECARA RINGKAS KESAN PENGAMBILAN KOLAGEN ASLI:
-Menurunkan berat badan dan menstabilkan hormon
-Meningkatkan sistem imun dan metabolisme badan
-Menyihatkan rambut dan kuku
-Menguatkan sistem abdomen dan memelihara kalenjar tiroid
-Mengurangi proses penuaan seperti kulit muka berkedut
-Mengurangi selulit atau lemak berlebihan
-Memberikan tenaga
-Melancarkan peredaran darah
-Menguatkan tulang dan sendi, menjauhi artritis dan osteoporosis
-Meningkatkan sel rawan, ligamen dan otot
-Merawat penyakit gout
-Mencegah kanser atau barah
-Menurunkan tekanan darah tinggi
-Meningkatkan fungsi penghadaman, merawat gastrik
-Anti bakteria
-Merawat anemia
-Menurunkan tahap kolesterol dalam tubuh
-Menyerap lebihan garam dalam tubuh (lumpuh)
-Melicin, menegang, dan menghaluskan kulit
-Mempercepatkan pengecutan jerawat dan menghapuskan parut
-Merangsang penghasilan sel2 baru kulit, menyembuhkan luka
-Menstabilkan kandungan gula dalam darah (kencing manis)
-Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas punca penyakit
-Menberikan rasa kekenyangan kerana kaya dgn serat (diet)
-Memelihara usus kecil (mengelakkan sembelit atau buasir)

SECARA RINGKAS KHASIAT KOLAGEN:
• Nilai nutrisi 10 kali ganda lebih tinggi daripada sirip ikan yu (rm300/mangkuk)
• Khasiatnya sama dengan sarang burung layang-layang (rm400 hingga ribu2 ringgit)
• 24% kolagen ini bersamaan 2 keping sarang burung layang2
• PH bernilai 7.6
• KALSIUM- 37 kali lebih tinggi daripada hati ikan.
• ANTIOKSIDA – 55O kali lebih kuat dari vitamin C.
• VITAMIN A – 40 kali lebih hebat dari Beta Carotine atau 638 kali lebih hebat dari daging lembu.
• PROTEIN – 21 kali lebih banyak dari susu.
• OMEGA 3 DAN OMEGA 6 – 2326 kali lebih banyak dari ikan.
• Mempunyai mineral kalsium, kalium, zat besi, magnesium, potasium,vitamin B6, B12, C, A, dan antioksidan
• Penuh dengan KOLAGEN
• Kandungan SERAT yang tinggi
• Kandungan IODIN yang tinggi,
Rahsia kulit cantik dan putih dengan kolagen Dapatkan 100% Pure Collagen , kolagen mentah & asli serta kebaikkan kolagen testimoni guna kolagen sponsor post nak dapat di mana kolagen asli kolagen yang di gunakan oleh artis kolagen paling berkesan kolagen mentah & asli kolagen asli online kebaikkan kolagen jenama kolagen paling berkesan Dapatkan 100% Pure Collagen 100% kolagen asli tanpa proses 100% kolagen asli


HARGA BAGI KOLAGEN EMAS GRED AA

1 PEK = 100RGM (CUKUP UNTUK STOK 3-4 MINGGU)



BELI 1 PEK = RM10


CALL/SMS NAZ FOR ORDER

017-6375685

Atau email to nazliena@yahoo.comsg

HARGA MEMANG TERMURAH DI PASARAN..
GERENTI BERBALOI DAN PUAS HATI...

ORDER CEPAT...STOK TERHAD KERANA PERMINTAAN YG MMG TINGGI SEKARANG NI..

BAGI YANG NAK BELI BORONG KILOGRAM PUN BOLEH..HARGA PALING MURAH DI PASARAN

( MINIMUM ODER 5KG KE 10 KG)




MEMASAK RUMPAI LAUT NI..



  
beginilah rupanya setelah direbus...seperti jelly kan??? kaya ngan kolagen ni...

1. Basuh rumpai laut, ramas2 seperti basuh beras 5-6 kali.
2. Rendam rumpai laut yang telah dibasuh semalaman.
3. Basuh rumpai laut lagi, ramas2 seperti basuh beras 5-6 kali
4. Nisbah air, 100gram rumpai laut = 2.5 liter air kosong
5. Masak dengan api yang perlahan selama 30 minit. Kacau sehingga hancur
6. Biarkan ia sejuk sebelum diletakkan ke dalam bekas dan disimpan dalam peti ais
7. Kolagen ni tahan lama sebab ianya anti bakteria.

Perhatian: Utk mengurangkan rasa hanyir rumpai laut, rendam rumpai laut dgn daun pandan atau asam keping.

Cara Pengambilan :
1. Waktu terbaik ambil semasa perut kosong (selepas bangun tidur – sebelum sarapan & sebelum masuk tidur)
2. Ambil air rebusan kolagen dari peti ais (akan jadi seperti jelly), ambil 3 sudu besar dan masukkan ke dalam gelas - lebih elok dimakan begitu saja
3. Sebelum minum tu baca Bismillah & Selawat =)
4. Jika masak kolagen tanpa mencampurkan dengan gula batu atau ginseng, boleh juga dijadikan sebagai masker
5. Satu bekas u boleh makan untuk 4 minggu..collagen ni tahan lama sebab ianya anti bacteria.

PERHATIAN :

* Jika boleh elakkan minum kopi, nescafe; minuman yang tinggi kandungan kafein sebab semua tu boleh menyerap dan buang vitamin C, kolagen dan gluthathione (agen pencerah) dalam badan kita..

* Ambil bersama vitamin C untuk kesan yang maksimum & lebih cepat! banyakkan minum air kosong..



JOM KITA TENGOK KOLEKSI ARTIKEL2 MENGENAI PURE MARINE COLLAGEN NI..



100 % PURE MARINE COLLAGEN @ IBU KOLAGEN ASLI !! (NONA 20 MEI 2012)






tu diaa...lagi efektif dan selamat berbanding SKII.


So dah baca kan tentang kebaikan Pure Marine Collagen ni…teruja tak nak cuba..coz naz sebelum ni mmg teruja lepas baca ttg produk ni dn terus cuba…bukannya mahal pun kalau setakat nak mencuba hasilnya…..tak cuba tak tahu kan….hah..dh cuba gerenti puas hati..so naz rekemen pada saper yg nak cuba lak….senarai harga seperti dibawah ye….

HARGA BAGI KOLAGEN EMAS GRED AA

1 PEK = 100RGM (CUKUP UNTUK STOK 3-4 MINGGU)

BELI 1 PEK = RM10


CALL/SMS NAZ FOR ORDER

017-6375685

Atau email to nazliena@yahoo.comsg 

HARGA MEMANG TERMURAH DI PASARAN..
GERENTI BERBALOI DAN PUAS HATI...

ORDER CEPAT...STOK TERHAD KERANA PERMINTAAN YG MMG TINGGI SEKARANG NI..

BAGI YANG NAK BELI BORONG KILOGRAM PUN BOLEH..HARGA PALING MURAH DI PASARAN

( MINIMUM ODER 5KG KE 10 KG)


Antara Testimoni Pengguna Yang Naz kutip dari blog lain….


 






Testimoni : yana_barbDated : 11/09/2012
"sebelum raya hari tu....

Saya ambik 2 kali sehari, Pagi dan malam.
Kesannya? Alhamdulillah....
1- anak anak suka usap usap tangan...tangan mama lembut katanya....
2- hubby pun kata kulit badan makin halus...hihihihih( malu)
3- senang bangun pagi
4- kesan jerawat semakin pudar
5- kulit muka semakin nampak sihat.
6- almost setiap hari 'membuang'
Hubby pun dah mula nak menyibuk makan sama...saya biasanya minum dengan ribena...sedap!. Tak pun , masukkan dalam milo panas..yummy ;)

Insya allah, saya akan terus ambik ibu kolagen ni...maklumla...dah masuk 

3 series... "

Testimoni : Ina

saya ambk ni dah masuk 3 bulan, mmg berkesan terutama pada kulit, kulit saya mmg nmpk moist...kulit muka n badan cerah seawal 2 minggu dah nampak kesannya, tapi mmg pantang ambk teh n kopi... selalunya ambk 4 sudu sebelum tidur, bancuhkan dgn jus oren.. mmg sedap.. 

Testimoni : Gorjeous

45 hari dah makan collagen yang yummy ni.. 

1. Sedap rasa mcm agar2 jadi senang nak consume tiap2 hari. Di bandingkan dgn peptan yang berbau n susah larut dlm air.

2. Murah. 2 paket tu tahan 2 bulan. Saya, somi n anak dara saya ambil. Somi ambil mcm lebih pasal dia suka sgt rasanya bila campur dgn air twister oren.

3. Badan fit. Mna yang gelebeh cam kat lengan, kat dagu, kat peha dll dah takde.. Saya pun terkejut bila muat jeans yang 2 tahun tak muat.. Sukaa sgt...

4. Somi cakap breast saya macam umur 18tahun.. i like.. he he he

5. Open pore kat muka somi pun dah takde.. Lembut je kulit muka dia.. Jelous la pulak..

6. Sekarang saya cuma pakai BB cream, blusher n lipstik jee.. Muka mcm makeup mampan loo..

Happy sangat.. Murah tak bermakna tak berkesan kaan.. saya ambil 1 hari 2x. 1x ambil 4 sudu besar campur dalam air twister.. 

Selamat ber collageN....